תפריט

מהי המוטיבציה לרישום סימן המסחר שלכם?

מהי המוטיבציה לרישום סימן המסחר שלכם?

ככאלו השואפים ליהנות מהסטטוס "מותג", הרי שהתרחיש האידיאלי בעבורכם הוא שכל אדם ידע לזהות אתכם דרך הסמלים שלכם. על מנת להמחיש את כוחו של המותג, נסו אתם לחשוב על המותגים הבאים: סטארבאקס, קוקה-קולה, איקאה, גוגל, אדידאס ושאנאל.

סביר מאד כי במידה והיו מוצגים בפניכם הסמלים של אותם מותגים, הייתם יודעים לזהות אותם בקלות. סימנים מסחריים אלו נהנים מעוצמה וממודעות גבוהה של הציבור אליהם, כאשר בכל סימן טמון פוטנציאל שיווקי-כלכלי אדיר.

מלאו פרטיכם מטה ונציגנו ישמחו לענות לכם על כל שאלה שתצוץ

    הסימן המסחרי מאפשר לכל מותג, ליהנות מבידול וייחודיות השמורים רק לו. הסימן המסחרי יכול לבוא לידי ביטוי בשלל אופנים:

    • דמויות
    • אותיות
    • שמות
    • מילים
    • כל סמל גרפי לבחירתכם

    סימן מסחרי: הגשר ביניכם ובין הלקוחות

    אז מדוע גם אתכם צריך לעניין רישום סימן מסחר בישראל? מותג איננו נבנה ביום אחד, אלא שמדובר על תהליך הדרגתי. התהליך מבוסס על הגדלת קהל הלקוחות, צבירת מוניטין והטמעת האריזה העיצובית-גרפית שלכם לתודעת הלקוחות – הקיימים והפוטנציאלים.

    ההשקעה ביצירת מותג מצריכה מכם להשקיע גם זמן וגם כסף.

    בעת שאינכם פונים לנתיב של רישום סימן מסחר בישראל, ההשקעה השיווקית הרבה שלכם עלולה להיות חסרת תכלית, במיוחד אם לא צברתם מוניטין ייחודי לאורך זמן רב. דמיינו לעצמכם סיטואציה בה חברה מתחרה משתמשת בסימנים דומים המזוהים אתכם. כל עוד הסימן המסחרי שלכם איננו רשום ואין לו מוניטין מוכח, הרי שמתחרים עסקיים עלולים לנצל זאת.

    התוצאה: המוניטין שצברתם עלול להיפגע, אך מעל לכל אתם מאבדים לקוחות.

    רישום הסימן המסחרי מעניק לכם בידול ברור אל מול המתחרים, ומבסס עבורכם את כל התנאים לבניית גשר בלעדי – בין המותג ובין הלקוח.

    הסימן המסחרי שלכם – תעודת הזהות שלכם

    נסו לחשוב על עצמכם כיום נכנסים למרכז הקניון או אפילו לסופר-מרקט: אתם כבר יודעים לזהות מותגים אהובים עליכם בזכות הסימנים המסחריים שלהם. רישום סימן מסחר בישראל מבטיח גם לכם בלעדיות על אותם סימנים המזוהים אתכם.

    הרישום המסחרי חיוני והכרחי לבניית המותג שלכם! עם רישום סימן מסחר בישראל, מונעים מצב בו חברות מתחרות שרוצות ליהנות מהמוניטין שלכם, יעשו שימוש באותם סימנים השייכים לכם.

    אז איך מתחילים את התהליך?

    הנחת אבן הפינה היא עם בדיקה יסודית שמטרתה להבטיח כי אין סימנים זהים או דומים לסימן המסחרי שלכם. בדיקה יסודית ומקדימה חיונית, ויכולה לחסוך המון זמן, כסף ותסכול. חשוב להבין כי בעת שהסימן שאתם רוצים לרשום דומה לסימן קיים, סביר כי תעלה התנגדות והבקשה לא תאושר.

    אנו נוכל לסייע לכם בבדיקה הראשונית, דרכה נוכל להבין האם ישנו סימן רשום זהה/דומה.

    רישום הסימן המסחרי שלכם – אנו לשירותכם!

    אנחנו במשרד "כץ פרזנטי ושות'", נשמח ללוות אתכם לאורך כל התהליך – מראשיתו ועד קבלת האישור על רישום הסימן בישראל. יחד, נוכל לבסס את המותג שלכם ולהפוך אותו לייחודי רק לכם! הליווי שלנו מספק לכם מענה מלא הכולל בין היתר את בדיקת זמינות הסימון בישראל ובחו"ל, הכנת המסמכים המשפטיים וכן הלאה.