תפריט

עו"פ איציק כץ

עו"פ איציק כץ הוא עורך פטנטים ויזם שהחל את דרכו המקצועית החל כיזם וממציא, ולאורך השנים פיתח 13 פטנטים, אשר נרשמו בכל רחבי העולם.

לצד פעילותו היזמית, מילא שורה של תפקידים בתחומי הנדסת התוכנה והמחקר והפיתוח, אשר הקנו לו רקע טכנולוגי עשיר, המשמש אותו במסגרת פעילותו ב- כץ, פרזנטי ושות'.

בשנת 1992 נמנה עו"פ כץ על צוות היזמים שהקים את חברת Zen Research, אשר התמחתה בפיתוח DVD/CD מתקדמים. במסגרת תפקידו, ניהל את תחום המו"פ והתמחה במגוון תחומים טכנולוגיים, לרבות מדעי המחשב, אלקטרוניקה דיגיטלית ואנלוגית, אופטיקה ומכניקה.

בשנת 2000 הונפקה החברה בבורסה הבריטית, לפי ערך של 450 מיליון דולר.

כמומחה בתחום הקניין הרוחני, מילא עו"פ כץ שורה של תפקידים במשרדי עו"ד בחברות מסחריות, לרבות מנהל קניין רוחני בחברת Mobileye.

במהלך העשור האחרון, הוא מוביל את פעילותה של כץ, פרזנטי ושות'. במסגרת פעילות המשרד, ליווה מאות יזמים וארגונים ותרם רבות להצלחתם, בזכות הכרות מעמיקה עם עולמות היזמות, העסקים והטכנולוגיה.

במסגרת שירותו הצבאי, מילא עו"פ כץ תפקיד של נווט בחיל האוויר, וכיום, הוא חבר במועדון העסקים כנפי הזהב. כמו כן, הוא חבר ב-AIPPI, ארגון הקניין הרוחני העולמי.

עו"פ כץ הינו בעל תואר B.Sc. בהנדסת מחשבים מאוניברסיטת קליפורניה בנורת'רידג' (לוס אנג'לס) ותואר M.Sc. בהנדסת מחשבים מאוניברסיטת קולומביה הבריטית בוונקובר (UBC), וכן, הינו בוגר קורס עו"פ באוניברסיטת בר אילן.